Mapa infrastruktury rowerowej Lublina oraz okolic

[PRASA] Rowery w Lublinie. Kolejne ulice z kontraruchem: Solna, Kowalska, Furmańska i Cyrulicza

Solna, Kowalska, Furmańska i Cyrulicza dołączyły do ulic z tzw. kontraruchem. To oznacza, że rowerzyści mogą na nich jeździć pod prąd.
Z kategorii Motofakty BMW M5 z mocą ponad 800 KM Tankowali benzynę. Spalili Passata, Astrę i A4

Obecnie w centrum Lublina jest 11 uli
Możliwość cytowania tylko 5% treści reszta na stronie wydawcy.

Autor: Artur Jurkowski
Źródło: Kurier Lubelski
Link: http://www.kurierlubelski.pl/motofakty/a/rowery-w-lublinie-kolejne-ulice-z-kontraruchem-solna-kowalska-furmanska-i-cyrulicza,10495454/




Morowe Panny: Lublin jak Warszawa, ale tylko w serialu (ZDJĘCIA, WIDEO)

Śmiertelny wypadek w Niedrzwicy Kościelnej. Nie żyje rowerzystka

Włodawa. Ktoś wyrzucił psy do Bugu. Utrzymywały się na konarze drzewa

Miss Chmielaków 2016. Dwanaście kandydatek walczy o koronę (ZDJĘCIA)[/b]

Jesteśmy też w serwisie INSTAGRAM. Obserwuj nas!


[/quote_press]


W Lublinie rowerzyści mogą jeździć pod prąd na kolejnych ulicach. Rozpoczął się pierwszy etap realizacji projektu z budżetu obywatelskiego, czyli dopuszczanie ulic jednokierunkowych w obie strony dla rowerzystów.
- Do tej pory zostały wykonane już:
Możliwość cytowania tylko 5% treści reszta na stronie wydawcy.

Autor: Radio Lublin
Źródło: Radio Lublin
Link: http://moje.radio.lublin.pl/rowerem-pod-prad.html




Rowerzyści w Lublinie będą mogli jeździć po śródmieściu pod prąd. Obecnie w centrum kontraruch jest wprowadzony na 11 ulicach, ale do końca tygodnia to rozwiązanie ma być umożliwione na kolejnych ulicach.
Obecnie w centrum Lublina jest 11 ulic umożliwiających jazdę pod prąd rowerzystom. W najbliższych kilku dniach rozwiązanie to pojawi się na 9 ulicach śródmieścia. Mowa tu o ulicach: Kowalska (pl. Zamkowy-Furmańska), Furmańska, Cyrulicza, Zielona, Ogrodowa, Jasna, Sądowa, Solna i Boczna Rusałki. Pozostałe ulice będą realizowane systematycznie w bieżącym roku.

Każda ulica z kontaruchem będzie oznaczona znakiem P-27 tzw. „sierżant rowerowy”, wspomagający oznakowanie pionowe. Pod znakiem zakazu wjazdu lub informującym o ruchu jednokierunkowym pojawi się tabliczka „nie dotyczy rowerów”.



Kontraruch ma wyprowadzić rowerzystów z chodników. Rozwiązanie zostanie wprowadzone w strefach „tempo 30”, czyli tam, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h.







(fot. UM Lublin)
Cytowanie całego artykułu za zgodą wydawcy.

Autor: Spotted: Lublin
Źródło: Spotted: Lublin
Link: http://spottedlublin.pl/lublin-na-rowerze-ulice-srodmiescia-z-kontraruchem/